Sieć postanowiła uruchomić program, którego celem będzie wytypowanie, wyróżnienie oraz promocja najlepszych producentów marek własnych Intermarché.
Projekt będzie składał się z dwóch etapów: centralnego oraz lokalnego. W pierwszym z nich reprezentacja złożona z przedstawicieli Departamentu Handlowego, Departamentu Jakości oraz Departamentu Marek Własnych wybierze grupę dostawców w oparciu o specjalnie przygotowane kryteria. Wśród wymagań stawianym firmom znajdą się:
- spełnienie wysokich norm jakościowych dostarczanych produktów,
- współpraca z siecią Intermarché trwająca minimum 3 lata,
- obrót realizowany z centralą przekraczający 500000 zł,
- wspieranie lokalnych społeczności.
W etapie lokalnym wybrane wcześniej firmy zostaną poddane ocenie ze strony kierowników sklepów Intermarché, którzy uwzględnią upodobania klientów.
Miano „Dostawcy Godnego Polecenia" otrzyma najlepszy producent w kategorii: firma z polskim kapitałem oraz firma z kapitałem zagranicznym.
Ogłoszenie wyników nastąpi 16 listopada br. podczas „Konferencji Muszkieterów", dorocznego spotkania wszystkich właścicieli sklepów funkcjonujących w Grupie Muszkieterów. Zarząd sieci Intermarché zadecydował, że tytuł „Dostawcy Godnego Polecenia" będzie przyznawany corocznie.
Wyróżnione firmy poza tytułem oraz symboliczną statuetką otrzymają możliwość promocji w ramach sieci Intermarché.
(Monika Dawiec)
tagi: intermarche ,
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...