Hasło przewodnie „...bo lubię niespodzianki" towarzyszące najnowszej kampanii nawiązuje do niespodzianek czekających na Klientów w „Największej z przyjemności".
Stanowi równocześnie zachętę do odwiedzenia galerii 20 i 21 listopada, podczas Mega Weekendu z okazji 1 Urodzin Galerii, wzięcia udziału w mini eventach przygotowywanych przez najemców oraz skorzystania z atrakcyjnych promocji, dostępnych tylko w tym dniu.
Kampania „...bo lubię niespodzianki. Mega weekend na 1 urodziny" obejmuje swym zasięgiem całą Małopolskę. Kreacje pojawią się na ponad 50 nośnikach outdoorowych - billboardach i siatkach wielkoformatowych, usytuowanych w najbardziej ruchliwych punktach Krakowa.
Wsparcie stanowi kampania radiowa w 10 stacjach oraz Internecie. Czas trwania Kampanii: 1 - 31 listopad 2010.
Kreację przygotowała Agencja GPD Advertising, planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Dział Marketingu Bonarka City Center. Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.
(M.D)
tagi: bonarka ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...