Hasło przewodnie „...bo lubię niespodzianki" towarzyszące najnowszej kampanii nawiązuje do niespodzianek czekających na Klientów w „Największej z przyjemności".
Stanowi równocześnie zachętę do odwiedzenia galerii 20 i 21 listopada, podczas Mega Weekendu z okazji 1 Urodzin Galerii, wzięcia udziału w mini eventach przygotowywanych przez najemców oraz skorzystania z atrakcyjnych promocji, dostępnych tylko w tym dniu.
Kampania „...bo lubię niespodzianki. Mega weekend na 1 urodziny" obejmuje swym zasięgiem całą Małopolskę. Kreacje pojawią się na ponad 50 nośnikach outdoorowych - billboardach i siatkach wielkoformatowych, usytuowanych w najbardziej ruchliwych punktach Krakowa.
Wsparcie stanowi kampania radiowa w 10 stacjach oraz Internecie. Czas trwania Kampanii: 1 - 31 listopad 2010.
Kreację przygotowała Agencja GPD Advertising, planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Dział Marketingu Bonarka City Center. Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.
(M.D)
tagi: bonarka ,
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...