Przebrane za anioły hostessy przekonywały klientów supermarketów Stokrotka do podejmowania działań i zmiany przyzwyczajeń na proekologiczne, przyczyniające się do ochrony środowiska.
Zgłaszane do ekoskrzynek problemy mieszkańców danego miasta, jak brak kontenerów na segregację odpadów czy tworzenie dzikich wysypisk śmieci, są teraz wyjaśniane w konsultacji z odpowiednimi władzami, a odpowiedzi już niedługo będą prezentowane klientom w supermarketach Stokrotka.
"Stokrotka wprowadza rozwiązania, które przyczyniają się do ochrony środowiska naturalnego. Wycofaliśmy ze sprzedaży jednorazowe reklamówki foliowe, w supermarketach w całej Polce przyjmujemy zużyte baterie, cały czas inwestujemy w energooszczędne wyposażenie dla sklepów. Jesteśmy przekonani, że kampania „Nie zaśmiecaj swojego sumienia" również przyniesie pozytywne dla środowiska rezultaty" - mówi Mariusz Myszak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu spółki Stokrotka.
Akcja odbywała się w wybranych supermarketach Stokrotka w całej Polsce w dwie soboty października. Kampania „Nie zaśmiecaj swojego sumienia" jest realizowana przez Grupę Eskadra.
Ogólnopolska akcja „Nie zaśmiecaj swojego sumienia", organizowana przez Ministerstwo Środowiska, promuje ekologiczne postawy wśród Polaków. W pierwszym etapie kampanii do działań proekologicznych miały zachęcać spoty edukacyjne prezentowane w mediach ogólnopolskich. Ministerstwo Środowiska zwracało uwagę na problemy związane z odpadami: palenie śmieci w piecach domowych, tworzenie w lasach dzikich wysypisk czy brak segregacji odpadów.
W ramach akcji oprócz działań w Stokrotkach, organizatorzy zaplanowali spotkania uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z Eko-animatorami, którzy poprzez proste zagadki pokazują młodzieży jak w łatwy sposób poprawić stan środowiska naturalnego. Dodatkowo, w wybranych miastach Polski, straż pożarna zaprasza mieszkańców do wspólnego gaszenia palących problemów ekologicznych. W ramach akcji odbywają się również przedstawienia teatralne na tematy ekologiczne. Kampania potrwa do końca października.
(Maja Święcka)
tagi: Stokrotka ,
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...