Jurorzy przyznali jej drugie miejsce w kategorii wódka z Europy Wschodniej. Udoskonalona receptura składniki (górska woda) i proces produkcji (czterokrotnie destylowany spirytus) przyczyniły się do tak wysokiej oceny ekspertów i przyznania Extra Żytniej srebrnego medalu.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z takiego wyniku Extra Żytniej" - mówi Prezes Polmos Bielsko -Biała, Paweł Lejman. - "To kolejny krok w konsekwentnej realizacji strategii odświeżenia marki. Extra Żytnia przeszła w tym roku restyling, jej receptura została udoskonalona, tak więc tym bardziej cieszymy się z tego osiągnięcia."
Extra Żytnia to najbardziej znana marka Śląskiej Wytwórni Wódek Gatunkowych Polmos Bielsko- Biała. Obecnie firma planuje rozwinięcie dystrybucji w kraju i ekspansję na zagraniczne rynki. W zakresie sprzedaży eksportowej Extra Żytnia będzie promowana na rynkach USA, Niemiec i Wielkiej Brytanii, gdzie jest już obecna od jakiegoś czasu, natomiast realne jest wejście tej wódki na rynki Ameryki Łacińskiej.
INFORMACJA HANDLOWA
(maj)
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...