Jurorzy przyznali jej drugie miejsce w kategorii wódka z Europy Wschodniej. Udoskonalona receptura składniki (górska woda) i proces produkcji (czterokrotnie destylowany spirytus) przyczyniły się do tak wysokiej oceny ekspertów i przyznania Extra Żytniej srebrnego medalu.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z takiego wyniku Extra Żytniej" - mówi Prezes Polmos Bielsko -Biała, Paweł Lejman. - "To kolejny krok w konsekwentnej realizacji strategii odświeżenia marki. Extra Żytnia przeszła w tym roku restyling, jej receptura została udoskonalona, tak więc tym bardziej cieszymy się z tego osiągnięcia."
Extra Żytnia to najbardziej znana marka Śląskiej Wytwórni Wódek Gatunkowych Polmos Bielsko- Biała. Obecnie firma planuje rozwinięcie dystrybucji w kraju i ekspansję na zagraniczne rynki. W zakresie sprzedaży eksportowej Extra Żytnia będzie promowana na rynkach USA, Niemiec i Wielkiej Brytanii, gdzie jest już obecna od jakiegoś czasu, natomiast realne jest wejście tej wódki na rynki Ameryki Łacińskiej.
INFORMACJA HANDLOWA
(maj)
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...