W nowym Intermarché zastosowano nowatorski układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Sklep specjalizuje się w artykułach świeżych, takich jak owoce, warzywa, nabiał, pieczywo, wędliny oraz mięso. Wyposażony jest również we własną piekarnię i wędzarnię.
Dzięki temu klienci mogą nabyć tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu według polskich receptur i bez użycia konserwantów. Na przyjaznej dla klientów powierzchni handlowej wynoszącej około 2 000mkw. znajduje się szeroki wybór produktów spożywczych oraz chemii gospodarczej.
W sprzedaży dostępne są zarówno produkty pod markami własnymi, jak również artykuły innych producentów. Ponadto w Intermarché zakupić można produkty delikatesowe z Francji, takie jak: wina, słodycze, kawy i kosmetyki. Wszystkie artykuły posiadają bardzo atrakcyjne ceny. Sklep zatrudnia 80 osób i jest to 25 punkt sprzedaży sieci w województwie dolnośląskim.
„Otwarcie Galerii Victoria z pewnością jest wielkim wydarzeniem handlowym i gospodarczym w Wałbrzychu. Jest to również przełomowe wydarzenie dla Grupy Muszkieterów w Polsce. W lutym, kiedy objąłem stanowisko prezesa Grupy, wspólnie z Zarządem zdecydowaliśmy się zmienić naszą strategię i postanowiliśmy, że sieć Intermarché na szeroką skalę zawita do galerii handlowych. Cieszę się, że na efekty tej decyzji nie trzeba było czekać długo. Otwieramy pierwszy supermarket w galerii handlowej" - mówi Marek Feruga, Prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.
(Monika Dawiec)
tagi: Intermarché ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...