W nowym Intermarché zastosowano nowatorski układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Sklep specjalizuje się w artykułach świeżych, takich jak owoce, warzywa, nabiał, pieczywo, wędliny oraz mięso. Wyposażony jest również we własną piekarnię i wędzarnię.
Dzięki temu klienci mogą nabyć tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu według polskich receptur i bez użycia konserwantów. Na przyjaznej dla klientów powierzchni handlowej wynoszącej około 2 000mkw. znajduje się szeroki wybór produktów spożywczych oraz chemii gospodarczej.
W sprzedaży dostępne są zarówno produkty pod markami własnymi, jak również artykuły innych producentów. Ponadto w Intermarché zakupić można produkty delikatesowe z Francji, takie jak: wina, słodycze, kawy i kosmetyki. Wszystkie artykuły posiadają bardzo atrakcyjne ceny. Sklep zatrudnia 80 osób i jest to 25 punkt sprzedaży sieci w województwie dolnośląskim.
„Otwarcie Galerii Victoria z pewnością jest wielkim wydarzeniem handlowym i gospodarczym w Wałbrzychu. Jest to również przełomowe wydarzenie dla Grupy Muszkieterów w Polsce. W lutym, kiedy objąłem stanowisko prezesa Grupy, wspólnie z Zarządem zdecydowaliśmy się zmienić naszą strategię i postanowiliśmy, że sieć Intermarché na szeroką skalę zawita do galerii handlowych. Cieszę się, że na efekty tej decyzji nie trzeba było czekać długo. Otwieramy pierwszy supermarket w galerii handlowej" - mówi Marek Feruga, Prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.
(Monika Dawiec)
tagi: Intermarché ,
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...