Dzięki prostej nawigacji i przejrzystej budowie strona http://www.siestabakalie.pl/ zapewni łatwy dostęp do informacji o marce oraz jej produktach.
"Zależało nam na stworzeniu ciekawej strony o bardzo prostej i wygodnej nawigacji. Surfowanie po niej ma być przyjemnością - także dla zupełnie niezaawansowanych internautek oraz dzieci" - mówi Magdalena Bartczak, brand manager marki Siesta. - "Na naszej nowej stronie konsumenci znajdą informacje nie tylko o pochodzeniu poszczególnych bakalii, ale też o ich wpływie na zdrowie i urodę, ciekawostki, legendy oraz propozycje dań z ich użyciem."
Szata graficzna strony utrzymana jest w kolorystyce charakterystycznej dla marki Siesta. Layout serwisu przygotowano zgodnie z najnowszymi trendami w grafice użytkowej. Równowaga zachowana pomiędzy tekstem i obrazem sprawia, że strona jest atrakcyjna dla użytkowników, a jednocześnie przejrzysta i praktyczna. W założeniu delikatny i wyrafinowany charakter grafiki ma być jednocześnie przyjazny i zabawny. Uzyskany efekt odpowiada różnym gustom, trafiając jednocześnie do skrajnie odmiennych kobiecych osobowości.
Idea edukowania grupy docelowej, dla związania jej ściślej z asortymentem i marką, znalazła odbicie w ciekawostkach. Zostały przygotowane tak, by poszerzając wiedzę o bakaliach, jednocześnie bawiły i inspirowały czytelnika. Podstrony Promocje, Polecane produkty i Księga przepisów powstały z myślą o zaktywizowaniu użytkowników witryny. Natomiast Forum umożliwia kontakt z innymi konsumentami bakalii Siesta. Zamysłem twórców strony było zbudowanie szkieletu, który stanowi podstawę oraz inspirację do dalszej rozbudowy strony przez samych konsumentów.
(Maja Święcka)
tagi: Siesta ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...