Dzięki prostej nawigacji i przejrzystej budowie strona http://www.siestabakalie.pl/ zapewni łatwy dostęp do informacji o marce oraz jej produktach.
"Zależało nam na stworzeniu ciekawej strony o bardzo prostej i wygodnej nawigacji. Surfowanie po niej ma być przyjemnością - także dla zupełnie niezaawansowanych internautek oraz dzieci" - mówi Magdalena Bartczak, brand manager marki Siesta. - "Na naszej nowej stronie konsumenci znajdą informacje nie tylko o pochodzeniu poszczególnych bakalii, ale też o ich wpływie na zdrowie i urodę, ciekawostki, legendy oraz propozycje dań z ich użyciem."
Szata graficzna strony utrzymana jest w kolorystyce charakterystycznej dla marki Siesta. Layout serwisu przygotowano zgodnie z najnowszymi trendami w grafice użytkowej. Równowaga zachowana pomiędzy tekstem i obrazem sprawia, że strona jest atrakcyjna dla użytkowników, a jednocześnie przejrzysta i praktyczna. W założeniu delikatny i wyrafinowany charakter grafiki ma być jednocześnie przyjazny i zabawny. Uzyskany efekt odpowiada różnym gustom, trafiając jednocześnie do skrajnie odmiennych kobiecych osobowości.
Idea edukowania grupy docelowej, dla związania jej ściślej z asortymentem i marką, znalazła odbicie w ciekawostkach. Zostały przygotowane tak, by poszerzając wiedzę o bakaliach, jednocześnie bawiły i inspirowały czytelnika. Podstrony Promocje, Polecane produkty i Księga przepisów powstały z myślą o zaktywizowaniu użytkowników witryny. Natomiast Forum umożliwia kontakt z innymi konsumentami bakalii Siesta. Zamysłem twórców strony było zbudowanie szkieletu, który stanowi podstawę oraz inspirację do dalszej rozbudowy strony przez samych konsumentów.
(Maja Święcka)
tagi: Siesta ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...