Intermarché chce być najtańszą siecią na rynku, dlatego z myślą o swoich klientach zdecydowała się nie podwyższać cen po nowym roku. „Zależy nam na utrzymaniu najniższych cen na rynku" - mówi Daniel Prałat, dyrektor generalny sieci Intermarché.
Ta decyzja jest również efektem kalkulacji finansowych. „Wyliczyliśmy, że na przeprowadzenie wszelkich zmian związanych ze zmianą stawek podatkowych, musielibyśmy jednorazowo przeznaczyć 500 tys. zł. Środki te poświęcimy na obniżenie cen w naszych sklepach" - dodaje Daniel Prałat.
(maj)
tagi: Intermarché ,
Według danych Komendy Głównej Policji, w 2024 roku Komenda...
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Między świadomością, a wdrażaniem ESG w sektorze wciąż...
W pierwszych sześciu miesiącach br. do Rzecznika Finansowego...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...