Bonarka otrzymała nagrodę główną w kategorii marketingu społecznie zaangażowanego, za kampanię „Bonarka otwarta na dobre". Nawiązuje ona do działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, które BCC rozpoczęła jeszcze przed swoim otwarciem. Stały się one jednym z priorytetów, budujących wizerunek Centrum jako galerii handlowej nowego typu - spełniającej inne niż standardowe (handlowe) funkcje. Dlatego BCC nadal angażuje się w działalność prospołeczną i pomocową, a także w kampanie aktywizujące środowisko lokalne.
„Jest mi niezmiernie miło, że przyznana nam nagroda dotyczy wyjątkowej kategorii, jaką są działania społeczne" - mówi Małgorzata Szychułda, Dyrektor Marketingu Bonarka City Center, odbierając nagrodę.
„Znalezienie się w gronie zwycięzców i uznanie przez specjalistów naszych działań za najlepsze praktyki biznesowe w Polsce - to ogromne wyróżnienie. Nie jest to także koniec naszych aktywności w tym zakresie - o czym już niebawem będzie głośno" - dodaje Małgorzata Szychułda.
W ramach nagrodzonej kampanii „Bonarka otwarta na dobre" m.in. podarowano dzieciom bony na kwotę 2 milionów złotych, młode talenty z Krakowa i okolic mogły rozwijać swoje pasje (w ramach akcji MOPS); aktywnie wspierano także działania Stowarzyszenia „U Siemachy" oraz innych organizacji pożytku publicznego (np. zbiórki datków).
Wręczenie nagród w konkursie, zorganizowanym przez Polską Radę Centrów Handlowych, odbyło się 12 października 2010 roku w Warszawie.
Nagrody Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH Retail Awards) są odpowiednikiem najbardziej prestiżowych w branży wyróżnień ICSC Solal Awards - Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych. Podstawą zgłoszenia do konkursu była obszerna, merytoryczna aplikacja, opisująca szczegółowo wszystkie ważne aspekty projektu. W tym roku nagrody PRCH Retail Awards przyznane zostały po raz pierwszy.
(Monika Dawiec)
tagi: bonarka ,
Według danych Komendy Głównej Policji, w 2024 roku Komenda...
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Między świadomością, a wdrażaniem ESG w sektorze wciąż...
W pierwszych sześciu miesiącach br. do Rzecznika Finansowego...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...