„Tak duża ilość klientów - średnio o 30 tys. wyższa od analogicznych weekendów bieżącego roku - świadczy o tym, że Bonarka na dobre wpisała się w modową mapę Krakowa i Małopolski. Klienci polubili ofertę i komfort robienia zakupów w naszej przestronnej Galerii"- mówi Małgorzata Szychułda, Dyrektor Marketingu Bonarka City Center.
„Na weekendową frekwencję miał wpływ sobotni Największy Pokaz Mody BCC oraz atrakcyjna oferta urodzinowa Cinema City. Wyższa frekwencja została odnotowana tylko w listopadzie i grudniu ubiegłego roku, tuż po otwarciu Bonarki i w okresie przedświątecznym. Trend wzrostowy obserwujemy od jakiegoś czasu i wszystko wskazuje na to że będzie się on utrzymywał" - dodaje Małgorzata Szychułda.
Bonarka City Center, otwarta 21 listopada 2009 roku, to jeden z największych kompleksów handlowych w Polsce, zlokalizowany w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Swoim klientom, oprócz starannie dobranej propozycji ponad 270 sklepów i lokali usługowych, oferuje również szeroką i niepowtarzalną ofertę na spędzenie wolnego czasu oraz bezpłatny parking na 3 200 samochodów. Do grona najemców tylko w tym roku dołączyło już kilkanaście nowych punktów, m.in. Calvin Klein Jeans, IceIceberg, Liu Jo, Marella, Roar, Pinko, Patricia Pepe, Conhpol, Svilanit, Sony Centre, Guess by Marciano, Rubbabu i inni.
(M.D)
tagi: bonarka ,
Według danych Komendy Głównej Policji, w 2024 roku Komenda...
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Między świadomością, a wdrażaniem ESG w sektorze wciąż...
W pierwszych sześciu miesiącach br. do Rzecznika Finansowego...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...