Agencja Great Open House odpowiedzialna jest za przygotowanie specjalnych stref Bakusia, w których animatorki w strojach policjantek uczą najmłodszych podstawowych zasad ruchu drogowego i bezpiecznego zachowania na drodze oraz prowadzą konkursy z nagrodami.
„Po raz kolejny powierzyliśmy Agencji GOH organizację akcji ze względu na bardzo kreatywny, angażujący klienta mechanizm działań. Promocja spotkała się z pozytywnym odbiorem konsumentów - podczas wrześniowej akcji w większości hal sieci Real zrealizowaliśmy założone cele sprzedażowe. Te czynniki oraz pozytywna ocena dotychczasowej współpracy spowodowały, że zdecydowaliśmy się na rozszerzenie działań promocyjnych w większej liczbie sklepów" - mówi Magdalena Polak, Trade Marketing Manager Bakoma Sp. z o.o.
Pierwsza edycja akcji „Bakuś - bezpieczny powrót do szkoły" odbyła się we wrześniu w 43 hipermarketach Real na terenie całej Polski.
(M.D)
tagi: bakoma ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...