Agencja Great Open House odpowiedzialna jest za przygotowanie specjalnych stref Bakusia, w których animatorki w strojach policjantek uczą najmłodszych podstawowych zasad ruchu drogowego i bezpiecznego zachowania na drodze oraz prowadzą konkursy z nagrodami.
„Po raz kolejny powierzyliśmy Agencji GOH organizację akcji ze względu na bardzo kreatywny, angażujący klienta mechanizm działań. Promocja spotkała się z pozytywnym odbiorem konsumentów - podczas wrześniowej akcji w większości hal sieci Real zrealizowaliśmy założone cele sprzedażowe. Te czynniki oraz pozytywna ocena dotychczasowej współpracy spowodowały, że zdecydowaliśmy się na rozszerzenie działań promocyjnych w większej liczbie sklepów" - mówi Magdalena Polak, Trade Marketing Manager Bakoma Sp. z o.o.
Pierwsza edycja akcji „Bakuś - bezpieczny powrót do szkoły" odbyła się we wrześniu w 43 hipermarketach Real na terenie całej Polski.
(M.D)
tagi: bakoma ,
Według danych Komendy Głównej Policji, w 2024 roku Komenda...
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Między świadomością, a wdrażaniem ESG w sektorze wciąż...
W pierwszych sześciu miesiącach br. do Rzecznika Finansowego...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...