Technologia

PAYBACK wprowadza nową usługę idealną nie tylko na święta

Poniedziałek, 22 grudnia 2025
PAYBACK Polska uruchomił Sklep z voucherami, umożliwiający zakup kart podarunkowych popularnych marek z natychmiastową nagrodą w punktach oraz dodatkowymi benefitami przy zakupach online – w sam raz na sezon prezentowy.
Karty prezentowe stanowią wyjątkowo popularną formę wręczania upominków – co dobrze widać w danych. Według raportu „Poland Gift Card and Incentive Card Market Intelligence and Future Growth Dynamics" w latach 2020-2024 rynek tego typu rozwiązań rósł średnio o 9,6% rocznie, osiągając wartość ponad 7 mld złotych.

Szczególnie ważnym okresem – zarówno dla sprzedających, jak i kupujących są święta Bożego Narodzenia. Tradycyjnie jest to czas obdarowywania rodziny, przyjaciół i znajomych czy współpracowników. Jak pokazuje ubiegłoroczne badanie firmy PayPo, przygotowując prezenty dla dorosłych 30% Polaków kupiło właśnie karty prezentowe.

Prezent, który nagradza obie strony

W nadchodzącym szczycie przedświątecznych zakupów PAYBACK Polska, operator największego programu multipartnerskiego w Polsce, uruchomił nową usługę „Sklep z voucherami".

Pozwala ona na zakup kart podarunkowych najpopularniejszych marek takich jak – Allegro, Empik, Decathlon, Douglas, Zalando, Sinsay, Media Expert, Booksy i wiele innych. W ramach oferty możliwy jest wybór z szerokiego zakresu nominałów – od 50 do nawet 1000 złotych.

Kluczowym wyróżnikiem Sklepu z voucherami jest fakt, że nagradzany jest również kupujący prezent. Za każdy zakup przyznawane są punkty PAYBACK, które są dodawane do konta użytkownika natychmiast, bez okresu blokady. Teraz np. kupując voucher do Zalando na kwotę 100 zł, uczestnik Programu PAYBACK otrzyma 881 punktów (równowartość 8,81 zł). Przyznane punkty mogą następnie zostać wymienione w sklepie z nagrodami Programu na jedną z dziesiątek nagród – od voucherów do kina przez wyposażenie kuchenne po urządzenia elektroniczne.

- Sklep z voucherami idealnie wpisuje się w trwający okres świąteczny. Dzięki tej usłudze, nawet w ostatniej chwili można kupić prezent dla znajomych czy przyjaciół. Odpowiednie dobranie prezentu do obdarowywanego znacznie ułatwia szerokość dostępnej oferty – od czołowych sklepów odzieżowych jak Modivo, Zalando, VanGraaf, przez marki z sektora beauty takie jak Douglas, po bileterię eBilet. Jednocześnie, co jest wpisane w DNA marki PAYBACK – osoba kupująca prezent również jest obdarowywana, w formie punktów za zrealizowaną transakcję, które może wykorzystać na dowolną nagrodę z naszego katalogu – mówi Paweł Zuń, Ecommerce & Performance Marketing Manager w PAYBACK.

Zakupy na platformie odbywają się przy użyciu najpopularniejszych metod płatności takich jak BLIK czy Przelewy24. Realizacja transakcji wymaga posiadania lub założenia konta PAYBACK – aby poprawić doświadczenie użytkowników firma wprowadziła mechanizm uproszczonej rejestracji.




Źródło: OKAERI
Fot: AdobeStock



tagi: PAYBACK , Boże Narodzenie , święta , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,