Dom Whisky w Jastrzębiej Górze jest wzorowany na tradycyjnych destylarniach, co pozwoliło organizatorom stworzyć odpowiedni i niepowtarzalny klimat dla poznania tajemnicy sukcesu urodzinowego trunku. W trakcie prezentacji, która była clue wieczoru, Piotr Chmielecki, Senior Brand Manager Jack Daniel's, przybliżył historię marki i tajemnicę procesu wytwarzania, przedstawił różnice między whisky, whiskey oraz bourbonem i zaskoczył wszystkich anegdotami z życia Jacka Daniela.
Patryk Le Nart, założyciel Międzynarodowej Szkoły Sommelierów i Barmanów, poprowadził degustację whiskey z rodziny Jack Daniel's. Atmosfera wieczoru przypadła do gustu wszystkim gościom a rozmowom o Jacku nie było końca.
Przyjaciele Jack'a i Domu Whisky, wśród których znaleźli się Anita Lipnicka i John Porter, Marek Kościkiewicz, Hubert Urbański z żoną Julią oraz Maciej Dowbor wznieśli urodzinowy toast za zdrowie jubilata.
Z okazji tak ważnej rocznicy wyprodukowano również specjalną, limitowaną wersję urodzinowej butelki, upamiętniającą tę historyczną datę.
Z pewnością dumnie prezentuje się na każdej półce koneserów tego trunku. Na szyjce butelki znajduje się zawieszka z unikatowym numerem, za pomocą którego nabywcy mogli zarejestrować się na stronie www.
(Monika Dawiec)
tagi: whisky ,
Według danych Komendy Głównej Policji, w 2024 roku Komenda...
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Między świadomością, a wdrażaniem ESG w sektorze wciąż...
W pierwszych sześciu miesiącach br. do Rzecznika Finansowego...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...