Dom Whisky w Jastrzębiej Górze jest wzorowany na tradycyjnych destylarniach, co pozwoliło organizatorom stworzyć odpowiedni i niepowtarzalny klimat dla poznania tajemnicy sukcesu urodzinowego trunku. W trakcie prezentacji, która była clue wieczoru, Piotr Chmielecki, Senior Brand Manager Jack Daniel's, przybliżył historię marki i tajemnicę procesu wytwarzania, przedstawił różnice między whisky, whiskey oraz bourbonem i zaskoczył wszystkich anegdotami z życia Jacka Daniela.
Patryk Le Nart, założyciel Międzynarodowej Szkoły Sommelierów i Barmanów, poprowadził degustację whiskey z rodziny Jack Daniel's. Atmosfera wieczoru przypadła do gustu wszystkim gościom a rozmowom o Jacku nie było końca.
Przyjaciele Jack'a i Domu Whisky, wśród których znaleźli się Anita Lipnicka i John Porter, Marek Kościkiewicz, Hubert Urbański z żoną Julią oraz Maciej Dowbor wznieśli urodzinowy toast za zdrowie jubilata.
Z okazji tak ważnej rocznicy wyprodukowano również specjalną, limitowaną wersję urodzinowej butelki, upamiętniającą tę historyczną datę.
Z pewnością dumnie prezentuje się na każdej półce koneserów tego trunku. Na szyjce butelki znajduje się zawieszka z unikatowym numerem, za pomocą którego nabywcy mogli zarejestrować się na stronie www.
(Monika Dawiec)
tagi: whisky ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...