Nowości

Syropy Herbapol w limitowanej edycji

Poniedziałek, 01 grudnia 2025
Syrop to idealny dodatek do herbaty szczególnie o tej porze roku, gdy chętnie siadamy w fotelu z kubkiem gorącego naparu. Wzbogaca smak i aromat herbaty, a przy tym jest niezwykle prosty w użyciu. Dlatego marka Herbapol przygotowała na chłodniejszy sezon limitowaną edycję suplementów diety w formie syropów, oferując dwa wyjątkowe, zimowe warianty smakowe: Malinę korzenną oraz Pomarańczę z goździkami i cynamonem.
Syropy Herbapol pozwalają cieszyć się smakiem i aromatem ulubionych owoców nawet wtedy, gdy za oknem zimno, mokro i ciemno. To doskonały dodatek do rozgrzewającego naparu, idealnie wzbogacający smak zarówno klasycznej, czarnej herbaty, jak i ulubionych herbatek owocowych, a  nawet ziołowych. A skoro o tym mowa, to nic nie rozgrzewa tak, jak korzenne przyprawy, prawda? I  właśnie je znajdziemy w  limitowanej, dostępnej w specjalnej, sezonowej szacie graficznej, linii zimowych syropów Herbapol – Malina korzenna i Pomarańcza z goździkami i cynamonem. Każdy wariant ma pojemność 420 ml, a  przy tym jest bardzo wydajny – jeśli do herbaty o pojemności 200 ml dodamy 2 łyżki syropu, to 1 butelka wystarczy na 21 kubków. Dodatkowo, jako suplementy diety, zawierają witaminy D, C, B6 i cynk.

Malina korzenna idealnie łączy słodko-kwaśny smak malin z nutami korzennych przypraw. Dzięki temu klasyczny malinowy syrop, zyskuje nowe, zimowe oblicze. 

Pomarańcza z goździkami i cynamonem to dla wielu kwintesencja smaku i aromatu Świąt. Połączenie cytrusowej świeżości z intensywnymi, korzennymi nutami sprawia, że zwykła herbata staje się wyjątkowym naparem, który otula jak ciepły koc.  

Syropy zimowe Herbapol są dostępne w sklepie online Herbapol-Lublin, a także w sklepach spożywczych, super- i hipermarketach na terenie kraju.

Ceny:
Herbapol Syropy zimowe – 6,79 zł/420 ml




Źródło:  Quality Public Relations
Fot: mat. prasowe





tagi: Herbapol , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,