Nowości

Kultowa czekolada z "okienkiem" od ALDI z nową nazwą

Piątek, 28 listopada 2025
Czekolada „z okienkiem” marki Choceur w ALDI zmienia nazwę na Nutcracker w ramach ujednolicenia marek własnych ALDI Nord. Zmiana ma ułatwić klientom rozpoznawanie produktu w całej sieci.
Nutcracker to trzy rodzaje czekolad dopasowane do różnych gustów konsumentów: mleczna – najpopularniejsza i najbardziej rozpoznawalna przez swoje czerwone, niezmienne od lat opakowanie; gorzka – dla miłośników głębokiego, wytrawnego smaku oraz biała – delikatna, kremowa i aksamitna. W każdej z nich masa czekoladowa jest połączona z dużymi, całymi orzechami laskowymi, które dają chrupkość i intensywny aromat.

Niezmienna receptura, wysoka zawartość orzechów laskowych i idealny balans między słodyczą a intensywnością kakao sprawiają, ze Nutcracker pozostaje jedną z najlepiej ocenianych czekolad w ofercie ALDI. Podczas testów wskazywana jest wyjątkowa konsystencja i wyrazisty smak.

“Nutcracker to produkt, który kupuje się nie tylko dla smaku, ale również dla wyjątkowego opakowania – charakterystyczne okienko, solidna, gruba tabliczka czekolady i chrupkość orzechów tworzą jakość, która pozostaje niezmienna od lat. A wszystko z utrzymaniem najwyższych standardów jakości.” – mówi Szymon Czubak, Kierownik Kategorii w ALDI Polska.

Wszystkie czekolady Nutcracker powstają z kakao pochodzących z certyfikowanych upraw objętych standardami Fairtrade Cocoa. Certyfikat gwarantuje stosowanie zrównoważonych praktyk w rolnictwie oraz uczciwe praktyki handlowe. 

Zmiana nazwy jest częścią większego, międzynarodowego procesu harmonizacji marek własnych ALDI Nord, której celem jest zwiększenie spójności asortymentu, rozpoznawalności produktów w całej grupie. Klienci mogą być pewni, że nadal sięgają po tę samą, dobrze znaną czekoladę.

Czekolady Nutcracker mają w Polsce status produktu kultowego. Ich historia sięga początku lat 90, kiedy Polacy masowo kupowali ją w sieci ALDI za zachodnią granicą. To wtedy zdobyła ogromną popularność, głownie dzięki charakterystycznemu formatowi opakowania z okienkiem, wysokiej jakości i nieznanym dotychczas walorom smakowym, utrzymanym na niezmiennym poziomie do dziś.

Czekoleda Nutcracker to przykład doskonałych produktów marki własnej ALDI Choceur, kojarzonej z wysoką jakością produktów czekoladowych w przystępnej cenie. Choceur budowała swoją renomę przez lata w oparciu o starannie dobierane receptury i składniki. Dziś w tej grupie produktów można znaleźć znakomite produkty dla najbardziej wymagających koneserów czekolady.

W ramach dodatkowych działań promujących Nutcrackera ALDI przeprowadziło z influencerem Mikołajem Dziedzicem (@mikoshyyy) aktywację uliczną w Warszawie, rozdając czekolady w popularnym formacie „Take it or double it”. Całość akcji i jej finał można obejrzeć na kanale marki ALDI na YouTube: Nutcracker na ulicach Warszawy! Podwajasz czy oddajesz? - YouTube




Źródło:
Fot: mat. prasowe








tagi: czekolada , ALDI , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,