Drogeria

Kampania Okres No stres

Wtorek, 21 października 2025
Ruszyła 2. edycja ogólnopolskiego programu edukacyjnego marki Bella #OkresNoStres, skierowanego do uczennic klas 4. szkół podstawowych.
Inicjatywa jest odpowiedzią na wyniki badań, według których 33% dziewcząt samotnie przechodziło pierwszą miesiączkę, a 49% kobiet czuło zakłopotanie przy pierwszym zakupie środków higienicznych. Celem akcji jest dostarczenie rzetelnej wiedzy i praktycznych wskazówek, które pomogą dziewczynkom przygotować się do menstruacji. Program ułatwia rozmowy na ten temat w domu i w szkole, wzmacniając poczucie sprawczości młodych dziewcząt. Szkoły mogą bezpłatnie pobrać materiały edukacyjne ze strony www.okresnostres.edu.pl. Pierwszych 300 placówek, które zgłoszą się do programu, otrzyma pakiety z produktami Bella for teens oraz zapas podpasek.





tagi: drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,