BOSKO na półkach – Lagardère Travel Retail w Polsce z nową linią produktów lifestyle
Wtorek, 23 września 2025
Kolorowa, energetyczna i pełna radości – tak prezentuje się nowa linia produktów lifestyle BOSKO, marki własnej od Lagardère Travel Retail w Polsce. Torby, bidony, kubki termiczne i wiele innych przedmiotów codziennego użytku łączą funkcjonalność z atrakcyjnym designem, wpisując się w hasło marki: „Masz BOSKO, nie masz nudy”. Produkty są już dostępne w miejskich oraz lotniskowych punktach sieci Relay, Inmedio oraz 1Minute i 1Minute Smacznego!.
Kolekcja, która dodaje energii
Oferta BOSKO obejmuje praktyczne akcesoria codziennego użytku: torby zakupowe, bidony, kubki termiczne, parasole, smycze na telefon, a także notatniki, ołówki, zakreślacze i długopisy. Ich wyróżnikiem są intensywne kolory, wyraziste grafiki i lekka forma inspirowana trendem dopamine design – estetyką celebrującą radość, ekspresję i pozytywne emocje. Dzięki temu nawet najprostsze przedmioty stają się codziennym źródłem energii i dobrego nastroju.
„Masz BOSKO, nie masz nudy”. Nowa odsłona marki BOSKO
Marka BOSKO pojawiła się na rynku jesienią 2024 r., gdy Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadziło do sprzedaży napoje energetyczne w wersji klasycznej i bezcukrowej. Już wtedy marka była planowana jako koncept obejmujący różne kategorie produktowe. Wraz z kolejną premierą jej portfolio wzbogaciło się o linię non-food. Dziś BOSKO tworzy spójną, kolorową kolekcję, która rozwija się poza segmentem napojów i zachowuje swój wspólny mianownik – pozytywną energię i brak miejsca na nudę.
– Marka BOSKO to propozycja dla tych, którzy chcą czerpać radość z codzienności. Nasze produkty mają proste przeznaczenie, ale dzięki odważnym połączeniom kolorystycznym i emocjonalnemu konceptowi stają się czymś więcej – źródłem energii, uśmiechu i przyjemności w drodze do pracy, szkoły czy podczas podróży. Chcemy przełamywać schematy i pokazywać, że codzienność może być pełna barw – podkreśla Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.
Produkty lifestyle marki są już dostępne w miejskich i lotniskowych punktach handlowych Relay, Inmedio oraz 1Minute i 1Minute Smacznego!, Pierwsze dni sprzedaży potwierdziły, że kolekcja trafia w gusta klientów – największą popularnością cieszą się parasolki, torby oraz produkty papiernicze, a całość przyciąga uwagę swoją świeżością oraz oryginalnym stylem.
Kierunek: rozwój i nowe kategorie
Lagardère Travel Retail w Polsce zapowiada dalszy rozwój marki BOSKO. Strategia na kolejne trzy lata obejmuje poszerzanie oferty produktowej o nowe linie kolorystyczne i wzornicze, jak i wejście w zupełnie nowe kategorie – zarówno food, jak i non-food.
– Marki własne stają się dziś platformą dialogu z konsumentami, a BOSKO jest tego świetnym przykładem. To marka elastyczna, otwarta na różne segmenty produktowe i lokalizacje. Nasze zróżnicowane portfolio – od kawiarni i restauracji, przez sklepy convenience i foodvenience, aż po duty free – daje nam wyjątkowe możliwości testowania i rozwijania autorskich konceptów – mówi Dariusz Sinkiewicz.
Nowa linia lifestyle marki BOSKO powstała we współpracy z agencją Dragon Rouge. Za projekty produktowe oraz komunikację odpowiada Lagardère Travel Retail w Polsce.
Nasilają się konflikty na wsi wraz z napływem nowych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.