Dokładnie 1 sierpnia ubiegłego roku w sklepach Chaty Polskiej pojawiły się skarbonki oznaczone logo Chaty Polskiej oraz Fundacji „Mam Marzenie". Zbiórki pieniędzy były też organizowane przy okazji otwarć nowych sklepów sieci.
Zebrane fundusze na bieżąco przekazywano Fundacji, dzięki czemu w ciągu roku kilkanaście dzieci miało okazję zrealizować swoje marzenia. 9-letnia Klaudia była w Londynie na koncercie Hannah Montana, 16-letnia Sylwia otrzymała profesjonalny sprzęt fotograficzny, 8-letnia Martynka zagrała swój pierwszy koncert na wymarzonym keyboardzie, a Michał i Krzyś mieli okazję odwiedzić grób Jana Pawła II.
Marzeń, które udało się spełnić w ciągu roku było znacznie więcej, dlatego Chata Polska poprzez specjalne plakaty wywieszone na witrynach sklepów dziękuje swoim klientom za hojność. Zdaniem Dyrektora Marketingu sieci Marcina Fijoła, organizowane przez Chatę Polską akcje to coś znacznie więcej, niż pieniądze na sprzęt, wycieczkę, czy spotkanie z gwiazdą. To przede wszystkim chwila zapomnienia o ciężkiej chorobie, która często daje nadzieję i siłę do dalszej walki z chorobą czy długotrwałego leczenia.
Współpraca Chaty Polskiej z Fundacją „Mam Marzenie" to nie jedyna forma aktywności prospołecznej. Chata Polska angażuje się również w inne projekty o zasięgu lokalnym jak akcje poboru krwi czy badanie wzroku dzieci, jak również ogólnopolskim jak ochrona polskich lasów, wsparcie programu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej czy wsparcie ofiar tegorocznej powodzi.
(Monika Dawiec)
tagi: Chata Polska ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...