Trzy pytania do Mariusza Kubicy, Marketing Managera w firmie Aksam, kieruje Katarzyna Jurkitewicz.
Firma Aksam wystartowała z nową akcją społeczną, której celem jest zwiększenie bezpieczeństwa na górskich szlakach. Na czym dokładnie polega ta inicjatywa?
Od sierpnia 2025 r. fani górskich wędrówek i pysznych Beskidzkich Przekąsek mogą połączyć przyjemne z pożytecznym, ponieważ startujemy z wyjątkową akcją społeczną „Beskidzkie Precelki dla Bezpiecznych Szlaków”. Celem inicjatywy jest zwiększenie bezpieczeństwa na polskich szlakach górskich, poprzez finansowanie nowych punktów pierwszej pomocy. Mechanizm Akcji jest prosty: z każdego sprzedanego opakowania Beskidzkich Precelków, część środków przekażemy na rzecz stowarzyszenia „Apteczka na szlaku”, które montuje i zarządza apteczkami rozmieszczonymi na szlakach.
Jak informujecie o niej konsumentów? Czy na opakowaniach Beskidzkich Precelków pojawią się informacje dotyczące tych działań?
W komunikacji wykorzystamy wiele platform. Opakowania Precelków są oczywistym nośnikiem takiej informacji, bo w ten sposób zaistniejemy z akcją w świadomości konsumenta bezpośrednio w sklepie. Jednak poszliśmy o krok dalej i w związku z tym projektem wypuściliśmy 5 nowych smaków Beskidzkich Precelków. Poza tym skorzystamy z social mediów, reklam w internecie, influencerów tworzących materiały o tematyce górskiej, a także materiałów POS.
Dlaczego zdecydowaliście się wesprzeć ten projekt? Jak dobieracie partnerów i obszary zaangażowania społecznego?
Wypadki w górach to coraz bardziej palący problem ze względu na rosnący ruch turystyczny. W rozległym terenie, gdzie czas oczekiwania na pomoc ratunkową jest wydłużony, szybki dostęp do środków medycznych może być kluczowy. Na to wyzwanie odpowiada „Apteczka na Szlaku”, poprzez rozmieszczanie na szlakach specjalistycznych, łatwo dostępnych apteczek pierwszej pomocy. Obecnie powstają apteczki nowej generacji, które są przełomem w bezpieczeństwie i wykraczają poza rolę zwykłej skrzynki na medykamenty. „Beskidzkie Precelki dla Bezpiecznych Szlaków" stanowi kluczowy element strategii społecznej odpowiedzialności biznesowej Aksamu oraz doskonale wpisuje się w realizację misji firmy, której hasło brzmi: „Jesteśmy dla ludzi”.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.