Nowości

SERTOP – nowa etykieta, ta sama niezawodna jakość!

Wtorek, 15 lipca 2025
SERTOP wprowadza nowe, trójstronne etykiety dla całej linii serów topionych w kostkach 100 g z kultowym „Tylżyckim” na czele.
Nowe opakowania poprawiają widoczność produktu, jego atrakcyjność na półce i czytelność informacji, co przekłada się na większą wygodę zarówno dla konsumentów, jak i handlu detalicznego. Proces wdrażania nowej identyfikacji wizualnej jest rozłożony do końca 2025 roku, obejmując sukcesywnie wszystkie warianty serów topionych w kostkach 100 g oraz pozostałe produkty z portfolio SERTOP, które również przejdą odświeżenie w ramach kompleksowego rebrandingu marki. „To strategiczna zmiana, która wzmacnia rozpoznawalność naszych produktów na półce, a jednocześnie wspiera decyzje zakupowe konsumentów poprzez lepszą widoczność i bardziej przejrzystą komunikację. Dla zachowania spójności wizualnej pozostałe produkty z naszej oferty również zostaną objęte procesem odświeżenia, który stanowi część szerszego rebrandingu marki SERTOP” – komentuje Anita Kubarska, Marketing Manager.

SERTOP. Z każdej strony wygląda lepiej.



tagi: SERTOP , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,