Advertisement

Technologia

epay i Żabka napędzają ekspansję gier komputerowych w Polsce

Wtorek, 24 czerwca 2025
Żabka, lider na rynku nowoczesnych sklepów spożywczych w Polsce oraz epay, dział Euronet odpowiedzialny za dystrybucję produktów przedpłaconych, nawiązały współpracę w celu zapewnienia klientom jak najszerszego i łatwego dostępu do szybko rozwijającego się świata gier. Dzięki tej kooperacji, klienci uzyskają możliwość zakupu gier oferowanych przez epay w sieci sklepów Żabka.
Aplikacja mobilna Żabki, która ma obecnie ponad 10 milionów użytkowników, stanowi bramę do tego szerokiego asortymentu cyfrowego. Dzięki silnej obecności w niemal 11 500 punktów sprzedaży w całej Polsce, Żabka oferuje niezrównaną dostępność i zapewnia, że gracze i miłośnicy treści cyfrowych mogą wygodnie kupować te produkty w sklepach prawie na każdym rogu.

„Żabka to jedna z najbardziej renomowanych marek detalicznych w Europie Środkowej i Wschodniej. Cieszymy się, że możemy wspierać ekspansję Żabki w świecie gier i treści cyfrowych, dostosowując atrakcyjną ofertę do celów sieci i potrzeb klientów” – powiedział Piotr Adamek, dyrektor zarządzający epay Polska. „Łącząc zasięg Żabki i doświadczenie epay w dystrybucji treści cyfrowych, otwieramy milionom klientów Żabki szeroki asortyment gier i usług cyfrowych.”

Silne partnerstwo

epay łączy na całym świecie dostawców treści oraz konsumentów. Jako dostawca rozwiązań end-to-end, epay dostarcza technologię i infrastrukturę, aby umożliwić lepsze rozwiązania płatnicze dla swoich partnerów i ich klientów na całym świecie. Dzięki tej współpracy Żabka może wykorzystać solidną infrastrukturę epay, aby zaoferować różnorodne ekosystemy płatności dla swoich mobilnych i stacjonarnych klientów.

Z ponad 25-letnim doświadczeniem, siecią niemal 11 500 sklepów i ponad 10 milionami użytkowników aplikacji Żabki, firma jest liderem w sektorze convenience w Europie Środkowej i Wschodniej.

Rynek gier szansą na dalszy rozwój

Partnerstwo z epay otwiera Żabce szeroki dostęp do dynamicznie rosnącego rynku gier w Polsce.

„Wejście Żabki na rynek gier to ekscytujący krok, ponieważ stają się one integralną częścią codziennego życia naszych konsumentów” - dodał Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska. „Cieszymy się, że epay wspiera nas swoją wiedzą, technologią i rozwiązaniami.”



Źródło: Havas PR
Fot: mat. prasowe



tagi: epay , Żabka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,