Advertisement

Nowości

Mascotte przygotowało kolejną limitowaną edycję

Wtorek, 24 czerwca 2025
Majowa premiera limitowanej edycji bibułek Mascotte Original Slim Combi stała się już tradycją. W tym roku marka zaprezentowała wyjątkową odsłonę zatytułowaną Labirynt.
Nowa edycja to zaproszenie do odkrywania – zarówno świata, jak i własnego wnętrza. Motyw labiryntu symbolizuje podróż pełną tajemnic i nieoczywistych ścieżek. To przestrzeń dla tych, którzy nie boją się zgubić, by odnaleźć coś wartościowego. Mascotte zachęca do otwartości, eksperymentowania i podążania za ciekawością – bo to ona prowadzi do najciekawszych odkryć. Limitowana edycja Labirynt celebruje wolność, odwagę i eksplorację – zarówno w myśleniu, jak i działaniu. Co ważne, tegoroczna edycja została przygotowana wyłącznie dla polskiego rynku, co podkreśla, jak istotnym i perspektywicznym miejscem na mapie marki jest Polska. Mascotte ponownie udowadnia, że potrafi łączyć jakość z kreatywnym podejściem, trafiając w gusta wymagających odbiorców.




tagi: Mascotte , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,