Sklep w Słupcy zbudowany został według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Nowy Intermarché liczy 1000 mkw. powierzchni sprzedaży.
Placówka oferuje mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiona została również wędzarnia, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Do dyspozycji klientów jest darmowy parking, który może pomieścić 55 samochodów osobowych. W nowym sklepie zatrudnienie znalazło 50 osób. Na terenie sklepu znajduje się 7 kas.
To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
(Maja Święcka)
tagi: Intermarche ,
Według danych Komendy Głównej Policji, w 2024 roku Komenda...
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Między świadomością, a wdrażaniem ESG w sektorze wciąż...
W pierwszych sześciu miesiącach br. do Rzecznika Finansowego...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...