W całej Polsce mieści się tylko dwadzieścia parę butików tej warszawskiej firmy, która od kilku lat zdobywa coraz większą popularność wśród konkretnego profilu pań. Klientkami Cateriny są bowiem kobiety, dla których dobry smak i nietuzinkowa linia szycia jest priorytetem, a elegancja idzie w parze z duchem czasu. Żakiety, bluzki, spodnie i spódnice charakteryzują się klasycznym krojem, niepozbawionym ciekawych wariacji. W kolekcji wiosna-lato 2010 firma porusza się w obrębie kilku podstawowych haseł, m.in: architektura w kształtach, wysyp małych rękawów, czy np. szlachetne koronki. W nowym sklepie w Cuprum Arena już niedługo prezentowana będzie zapewne również nowa, jesienna odsłona polskiej mody.
Butik Caterina w Cuprum Arena w Lubinie, o powierzchni 57 mkw. otwarty zostanie 28 sierpnia. Z tej okazji na kupujących czeka niespodzianka - 15% rabat na wszystkie modele z prezentowanej kolekcji.
(Maja Święcka)
tagi: Cuprum Arena ,
Według danych Komendy Głównej Policji, w 2024 roku Komenda...
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Między świadomością, a wdrażaniem ESG w sektorze wciąż...
W pierwszych sześciu miesiącach br. do Rzecznika Finansowego...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...