Najsilniejsze marki w Polsce wyłaniane są przez niezależną grupę ekspertów w dziedzinie marketingu - Radę Marek. Tytuł Superbrand, który otrzymały Okocim i Carlsberg jest przyznawany niewielkiej liczbie produktów - poniżej 5 procent ogółu marek ocenianych przez Radę Marek. Kapituła konkursu ocenia je w skali 1-20. Prestiżowy tytuł otrzymują marki, których łączna ocena przekracza 12 punktów.
Konkurs ma swoje korzenie w Wielkiej Brytanii, gdzie znajduje się siedziba organizacji Superbrand Ltd., która działa od 15 lat i ocenia najsilniejsze marki w 85 krajach. W tym roku, po raz piąty na polskim rynku wyłoniono najlepsze marki, wśród których znalazła się marka Okocim i Carlsberg. Wyróżnienie jest potwierdzeniem silnej pozycji marek piwnych na polskim rynku.
„Carlsberg to sztandarowa marka Grupy Carlsberg i jedna z najbardziej rozpoznawalnych, międzynarodowych marek w segmencie piw premium. Tytuł Superbrand Polska, który otrzymała marka Carlsberg jest dla nas symbolem jakości i ugruntowanej, silnej pozycji rynkowej piwa Carlsberg również w Polsce. Doceniają ją zarówno niezależni eksperci jak i konsumenci" - mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Carlsberg.
„Ogromnie cieszymy się z tak ważnego wyróżnienia, które jest ukoronowaniem naszych starań o jakość i pozycję marki Okocim na polskim rynku. Okocim to ikona smaku polskiego piwa, marka o długiej, ponad 160-letniej tradycji. Tytuł Superbrand Polska jest dla nas kolejnym, ważnym potwierdzeniem indywidualnego charakteru marki. Warto przypomnieć, że w tym roku otrzymaliśmy także cztery złote medale jakości przyznane czterem wariantom piwa Okocim, przez belgijskich ekspertów piwnych w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Monde Selection w Brukseli" - mówi Dariusz Deszczka, Senior Brand Manager marki Okocim.
(Maja Święcka)
tagi: Carlsberg ,
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W II kwartale 2025 roku ruch wzrósł rdr. w supermarketach o...
Eurocash ogłasza zmiany w zarządzie. Z dniem 1 września...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...