Cappy Lemonade jest odpowiedzią na potrzeby osób aktywnych, które cenią sobie życie pełne doświadczeń, ale szukają orzeźwienia i pobudzenia. Nowa linia napojów dostarcza subtelny, cytrusowy impuls, który pozwala na nowo zaangażować się w otaczającą nas rzeczywistość.
„To przyjemnie słodko-kwaśne, niegazowane napoje o smaku cytryny. Odpływasz myślami? Łyk i wracasz,” mówi Monika Rajamäe, Senior Marketing Activation Manager, Stills Portfolio, Coca‑Cola Polska i Kraje Bałtyckie.
Konsumenci mogą wybrać swój ulubiony wariant spośród trzech wersji Cappy Lemonade: o Smaku Cytryny, o Smaku Cytryny i Mięty oraz o Smaku Cytryny i Truskawki bez dodatku cukru.
tagi: Cappy Lemonade , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...