Advertisement

Wywiady

BirGo: tradycja w nowoczesnym wydaniu bezalkoholowym

Wtorek, 13 maja 2025 HURT & DETAL Nr 05/231. Maj 2025
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873
Jakie trendy konsumenckie obserwujecie w kategorii piw bezalkoholowych?

Nie da się ukryć, że kategoria piw bezalkoholowych w Polsce staje się coraz bardziej popularna, a jej obroty stale rosną. Dlatego firma Mattoni 1873, we współpracy z Budějovickým Budvarem, stworzyła BirGo – piwo bezalkoholowe na bazie prawdziwego czeskiego piwa warzonego tradycyjnym sposobem. Konsumenci coraz częściej dokonują świadomego wyboru rezygnacji z alkoholu, dbając o zdrowie i aktywny styl życia. Jednocześnie chcą cieszyć się smakiem swojego ulubionego napoju.

Skąd pomysł na współpracę z Budvarem?

Wspólna inicjatywa opiera się na wiedzy obu partnerów – największego środkowoeuropejskiego producenta napojów bezalkoholowych Mattoni 1873 oraz narodowego czeskiego browaru Budějovický Budvar. To wyjątkowe połączenie dwóch tak ważnych przedstawicieli świata napojów alkoholowych i bezalkoholowych, których historyczna tradycja – w obu przypadkach – sięga XIX wieku. Zaowocowało to powstaniem świetnie smakującego produktu, dzięki czemu firma Mattoni może zaoferować konsumentom kompletną ofertę napojów bezalkoholowych. Jako producent i dystrybutor możemy poszczycić się innowacyjnością i długoletnią znajomością trendów smakowych na rynku. Dzięki takiemu partnerowi jak Budvar możemy wykonać krok w zupełnie nowym kierunku.

Jakie nowości przygotowaliście na sezon wiosenno-letni?

Na aktualny sezon wiosenno-letni firma Mattoni 1873 przygotowała dwa nowe, unikatowe smaki piwa bezalkoholowego BirGo: brzoskwiniowy oraz malinowo-jeżynowy. Uzupełniły one dotychczasowe portfolio marki, na które składają się smaki: mango-limonka, grapefruit oraz cytryna-limonka.



tagi: BirGo , Mattoni 1873 , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,