Hokeiści Aksam Unii Oświęcim rozpoczęli nowy sezon w nowych strojach - z logotypem bielskiego producenta olejów, margaryn i marynat. Również na tafli lodowiska - w jego ważnym punkcie, czyli w miejscu wznowień gry, pojawił się charakterystyczny słonecznik ZT „Bielmar".
Producent oleju Beskidzkiego, margaryny Śniadaniowej, czy Palmy z Murzynkiem ma nadzieję, że w związku ze sponsorowaniem zawodników Unii, sympatycy hokeja jeszcze częściej będą sięgać po cenione przez konsumentów produkty Spółki „Bielmar".
(Maja Święcka)
tagi: Bielmar ,
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...