Hokeiści Aksam Unii Oświęcim rozpoczęli nowy sezon w nowych strojach - z logotypem bielskiego producenta olejów, margaryn i marynat. Również na tafli lodowiska - w jego ważnym punkcie, czyli w miejscu wznowień gry, pojawił się charakterystyczny słonecznik ZT „Bielmar".
Producent oleju Beskidzkiego, margaryny Śniadaniowej, czy Palmy z Murzynkiem ma nadzieję, że w związku ze sponsorowaniem zawodników Unii, sympatycy hokeja jeszcze częściej będą sięgać po cenione przez konsumentów produkty Spółki „Bielmar".
(Maja Święcka)
tagi: Bielmar ,
W II kwartale 2025 roku ruch wzrósł rdr. w supermarketach o...
Eurocash ogłasza zmiany w zarządzie. Z dniem 1 września...
Z początkiem sierpnia stanowisko Prezesa Grupy Żywiec obejmie...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...
Między świadomością, a wdrażaniem ESG w sektorze wciąż...
W pierwszych sześciu miesiącach br. do Rzecznika Finansowego...
Na wysokich cłach stracą obie strony...