Hokeiści Aksam Unii Oświęcim rozpoczęli nowy sezon w nowych strojach - z logotypem bielskiego producenta olejów, margaryn i marynat. Również na tafli lodowiska - w jego ważnym punkcie, czyli w miejscu wznowień gry, pojawił się charakterystyczny słonecznik ZT „Bielmar".
Producent oleju Beskidzkiego, margaryny Śniadaniowej, czy Palmy z Murzynkiem ma nadzieję, że w związku ze sponsorowaniem zawodników Unii, sympatycy hokeja jeszcze częściej będą sięgać po cenione przez konsumentów produkty Spółki „Bielmar".
(Maja Święcka)
tagi: Bielmar ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...