„Możliwość wprowadzania psów na pasaże to ukłon w stronę naszych klientów. Tym bardziej cieszy fakt, że niemal 100 najemców przyłączyło się do akcji „miejsce przyjazne psom" i wyraziło zgodę na wstępkKlientów z psami" - mówi Małgorzata Szychułda, Dyrektor Marketingu BCC. - „Naszym celem nie jest kreowanie trendu na spędzanie spacerów z czworonogami w centrach handlowych. W Bonarce dajemy jednak możliwość zabrania ze sobą psa, by nie czekał na właściciela w samochodzie czy przed wejściem. Wnętrza Bonarki są przestronne, pełne naturalnego światła i co ważne w pełni klimatyzowane. Dlatego też wizyta w naszej Galerii jest komfortowa - zarówno dla zwierzęcia, jak i innych klientów."
Akcja „Bonarka - miejsce przyjazne psom", zainaugurowana została podczas pierwszego w Polsce pokazu szczeniąt rasowych, organizowanego przez Bonarka City Center przy współpracy ze Związkiem Kynologicznym w Polsce. 1 sierpnia br. na wybiegu zaprezentowało się ponad 100 rasowych szczeniąt, a podczas akcji adopcyjnej, towarzyszącej pokazowi, nowy dom znalazło 16 psów. Kwestujący zebrali ponad 2 500 zł na potrzeby przytuliska w Harbutowicach.
(Maja Święcka)
tagi: Bonarka ,
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...