„Możliwość wprowadzania psów na pasaże to ukłon w stronę naszych klientów. Tym bardziej cieszy fakt, że niemal 100 najemców przyłączyło się do akcji „miejsce przyjazne psom" i wyraziło zgodę na wstępkKlientów z psami" - mówi Małgorzata Szychułda, Dyrektor Marketingu BCC. - „Naszym celem nie jest kreowanie trendu na spędzanie spacerów z czworonogami w centrach handlowych. W Bonarce dajemy jednak możliwość zabrania ze sobą psa, by nie czekał na właściciela w samochodzie czy przed wejściem. Wnętrza Bonarki są przestronne, pełne naturalnego światła i co ważne w pełni klimatyzowane. Dlatego też wizyta w naszej Galerii jest komfortowa - zarówno dla zwierzęcia, jak i innych klientów."
Akcja „Bonarka - miejsce przyjazne psom", zainaugurowana została podczas pierwszego w Polsce pokazu szczeniąt rasowych, organizowanego przez Bonarka City Center przy współpracy ze Związkiem Kynologicznym w Polsce. 1 sierpnia br. na wybiegu zaprezentowało się ponad 100 rasowych szczeniąt, a podczas akcji adopcyjnej, towarzyszącej pokazowi, nowy dom znalazło 16 psów. Kwestujący zebrali ponad 2 500 zł na potrzeby przytuliska w Harbutowicach.
(Maja Święcka)
tagi: Bonarka ,
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W II kwartale 2025 roku ruch wzrósł rdr. w supermarketach o...
Eurocash ogłasza zmiany w zarządzie. Z dniem 1 września...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...