„Możliwość wprowadzania psów na pasaże to ukłon w stronę naszych klientów. Tym bardziej cieszy fakt, że niemal 100 najemców przyłączyło się do akcji „miejsce przyjazne psom" i wyraziło zgodę na wstępkKlientów z psami" - mówi Małgorzata Szychułda, Dyrektor Marketingu BCC. - „Naszym celem nie jest kreowanie trendu na spędzanie spacerów z czworonogami w centrach handlowych. W Bonarce dajemy jednak możliwość zabrania ze sobą psa, by nie czekał na właściciela w samochodzie czy przed wejściem. Wnętrza Bonarki są przestronne, pełne naturalnego światła i co ważne w pełni klimatyzowane. Dlatego też wizyta w naszej Galerii jest komfortowa - zarówno dla zwierzęcia, jak i innych klientów."
Akcja „Bonarka - miejsce przyjazne psom", zainaugurowana została podczas pierwszego w Polsce pokazu szczeniąt rasowych, organizowanego przez Bonarka City Center przy współpracy ze Związkiem Kynologicznym w Polsce. 1 sierpnia br. na wybiegu zaprezentowało się ponad 100 rasowych szczeniąt, a podczas akcji adopcyjnej, towarzyszącej pokazowi, nowy dom znalazło 16 psów. Kwestujący zebrali ponad 2 500 zł na potrzeby przytuliska w Harbutowicach.
(Maja Święcka)
tagi: Bonarka ,
W II kwartale 2025 roku ruch wzrósł rdr. w supermarketach o...
Eurocash ogłasza zmiany w zarządzie. Z dniem 1 września...
Z początkiem sierpnia stanowisko Prezesa Grupy Żywiec obejmie...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...
Między świadomością, a wdrażaniem ESG w sektorze wciąż...
W pierwszych sześciu miesiącach br. do Rzecznika Finansowego...
Na wysokich cłach stracą obie strony...