Advertisement

Nowości

Limitowane edycje Cafissimo już dostępne w Tchibo

Wtorek, 06 maja 2025
Tchibo Cafissimo przygotowało nie lada niespodziankę dla kawoszy. Do oferty właśnie powróciły dwa kultowe sety kapsułek: White Choc & Raspberry oraz Vanilla, o które klienci dopytywali od miesięcy. Ponadto w tym samym czasie pojawiła się nowość - Caffè Crema Guatemala. Wszystkie trzy warianty można nabyć stacjonarnie i online w sklepach własnych Tchibo do wyczerpania zapasów.
Tchibo w tym sezonie rozpieszcza kawoszy – w tym wypadku amatorów systemu kapsułkowego Cafissimo. White Choc & Raspberry to wyjątkowe połączenie intensywnego espresso, kremowej nuty białej czekolady i delikatnej, malinowej owocowości. Z kolei Cafissimo Vanilla to ukłon w stronę wielbicieli bardziej klasycznych smaków – to espresso z aksamitnym, waniliowym finiszem. Obie wersje opierają się na wysokiej jakości espresso, nie zawierają dodatku cukru, mleka w proszku ani substancji słodzących. To czysty smak – z charakterem i aromatem, ale bez zbędnych dodatków. Caffè Crema Guatemala to natomiast coś dla miłośników klasyki w bardziej wyrafinowanym wydaniu. Kawa, z ziaren dojrzewających w tropikalnym słońcu, zachwyca czekoladowym, lekko palonym aromatem z subtelną słodyczą i zabiera w smakową podróż inspirowaną kawową tradycją Ameryki Środkowej.

– Cafissimo Vanilla oraz White Choc & Raspberry były już dostępne w naszej ofercie i cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem wśrod naszych klientów. Wiele osób regularnie pytało o powrót tych wariantów. Nie mogliśmy pozostać obojętni na te apele. Sezonowe hity wróciły na nasze sklepowe półki - mówi Magdalena Sobota-Zarzycka, Marketing Specialist w Tchibo Warszawa. – Jednocześnie staramy się nieustannie urozmaicać naszą ofertę, również w klasycznym tego słowa znaczeniu, dlatego wprowadziliśmy dodatkowo Caffè Crema Guatemala. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej różnorodności kawowi entuzjaści będą mogli świetnie przygotować się na sezon letni – dłuższe dni, cieplejsza aura sprzyjają chęci sięgania po „coś“ wyjątkowego – dodaje.

Limitowana edycja kapsułek Cafissimo to nie tylko sentymentalny powrót, ale też ukłon w stronę nowoczesnych konsumentów. Skład oparty wyłącznie na kawie i naturalnych aromatach sprawia, że są one doskonałym wyborem dla osób poszukujących alternatywy dla przesłodzonych i sztucznych napojów smakowych. To smak, który broni się sam – zarówno solo, jak i w wersji z mlekiem, na ciepło lub jako baza do kaw mrożonych.

Dostępne warianty (wszystkie trzy smaki):

•    opakowanie 10 kapsułek – 20,99 zł
•    opakowanie 80 kapsułek (kollo) – 159,99 zł

Wszystkie trzy smaki Cafissimo dostępne są zarówno w sklepach stacjonarnych Tchibo, jak i w sprzedaży online na www.tchibo.pl. Kapsułki są w pełni kompatybilne z ekspresami kapsułkowymi Tchibo Cafissimo, które łączą nowoczesny design z łatwością obsługi.



Źródło:
Fot: mat. prasowe



tagi: Cafissimo , Tchibo , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,