Od początku istnienia galerii Cuprum Arena w Lubinie, czyli od 9 maja 2009 roku do końca lipca tego roku centrum odwiedziło już ponad 6,5 mln klientów. Uśredniając każdego dnia w największej galerii handlowej w Lubinie zakupy realizuje ok. 15 tys. osób. To niebywały sukces inwestorów. Dodać należy, że jeszcze większym osiągnięciem galerii jest zdobycie pozycji lidera jeśli chodzi o poziom odwiedzalności. W porównianiu do lipca ubiegłego roku w analogicznym okresie tego roku centrum Cuprum Arena odwiedziło o 8% więcej klientów.
Dla porównania średnia krajowa jest zdecydowanie niższa. Powtarzając za FootFall National Index, który porównuje liczbę odwiedzających centra handlowe i sklepy detaliczne goegoraficznie rozprzestrzenione na terenie Polski - średnio w lipcu polskie galerie handlowe zostały odwiedzone o 3,4% więcej osób niż w roku ubiegłym. Cuprum Arena wychodzi więc na pozycję dominującą wyprzedzając średnią krajową prawie 3-krotnie.
Jaka jest tajemnica sukcesu? Oczywiście o preferencjach klientów decydują ceny i promocje. Ale to nie wszystko. Tym, co w wyraźny sposób wyróżnia galerię Cuprum Arena od wielu pozostałych obiektów tego typu w Polsce jest nastawienie na odwiedzających, wyrażone w strategii marketingowej opartej na imprezach. Galeria stała się centrum życia kulturalnego, oferując swoim klientom zakupy i dodatkowe atrakcje.
„Od początku otwarcia Cuprum Arena aż do lipca tego roku zorganizowaliśmy ponad 60 eventów promocyjnych i akcji prosprzedażowych" - wyjaśnia Michał Tur, manager ds. marketingu Cuprum Arena MGC Inwest. Wśród najważniejszych eventów wymienić należy m.in.:
Targi Samochodowe, Międzynarodowe Zawody we Wspinaczce Sportowej, Pokazy Mody, koncerty na dachu, w tym m.in. Feel, Kasia Cerekwicka, Perfekt, Golec Orkiestra, Eva Farna, Wystawa bolidów F1, Targi wyposażenia wnętrz, Pomaganie przez Pisankowanie, casting Miss Polonia, czy hucznie obchodzone I urodziny.
(Maja Święcka)
tagi: Cuprum Arena ,
W II kwartale 2025 roku ruch wzrósł rdr. w supermarketach o...
Eurocash ogłasza zmiany w zarządzie. Z dniem 1 września...
Z początkiem sierpnia stanowisko Prezesa Grupy Żywiec obejmie...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...
Między świadomością, a wdrażaniem ESG w sektorze wciąż...
W pierwszych sześciu miesiącach br. do Rzecznika Finansowego...
Na wysokich cłach stracą obie strony...