Advertisement

Nowości

Znajdź Swój Mmmoment... z Mokate Cappuccino ZERO

Poniedziałek, 24 marca 2025
MOKATE wprowadza do swojego portfolio nową linię produktów – Cappuccino ZERO bez dodatku cukru. To połączenie kultowego napoju kawowego z nowoczesną, zdrowszą formułą, wzbogaconą o stewię i błonnik, jest dostępne w trzech atrakcyjnych smakach: Malina i Kokos, Wanilia i Czekolada z Karmelem.
Premiera Cappuccino ZERO to kolejny etap w rozwoju marki MOKATE i wpisuje się w obchody 35-lecia istnienia firmy. Szeroko zakrojona kampania reklamowa, obejmująca zarówno tradycyjne, jak i cyfrowe media, ma na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców i zwiększenie świadomości marki.

„Cappuccino ZERO to nie tylko nowy produkt, ale także sygnał dla całego rynku FMCG. Pokazuje, że innowacyjność i dostosowanie do zmieniających się preferencji konsumentów są kluczem do sukcesu” – podkreśla dr Adam Mokrysz, CEO Grupy MOKATE.

MOKATE Cappuccino ZERO bez dodatku cukru to innowacja, którą dzięki połączeniu tradycyjnego smaku z nowoczesną, zdrowszą formułą, marka MOKATE umacnia swoją pozycję lidera na rynku.

KV_pion.jpg




tagi: Mokate Cappuccino ZERO , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,