„Idea zrównoważonego rozwoju to integralna część filozofii Kompanii Piwowarskiej. Dlatego wyznaczyliśmy sobie 10 priorytetów zrównoważonego rozwoju, świadczących o odpowiedzialnym podejściu do biznesu i uruchomiliśmy specjalną kampanię, która zwróci uwagę świata biznesu na największe problemy społeczne i środowiskowe, przed którymi wszyscy stajemy" - wyjaśnia Katarzyna Wilczewska, public affairs manager z KP.
Kampania „10 priorytetów. Jedna przyszłość" została uruchomiona we wszystkich krajach, w których SABMiller prowadzi swoje biznesy. Jednak, w myśli idei firmy „myśli globalnie - działaj lokalnie" w każdym kraju jest ona ukierunkowana na największe problemy lokalne i posługuje się lokalnymi przykładami. Łączy ją wspólna idea, logotyp i hasło: „10 priorytetów. Jedna przyszłość".
Najważniejsze hasła to: przeciwdziałanie nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, oszczędność wody i energii, recykling odpadów, przejrzystość informacji, poszanowanie praw człowieka, zmniejszenie skutków HIV/AIDS, dostawcy i klienci dzielący wartości, działania na rzecz społeczności lokalnych.
(Monika Dawiec)
tagi: Kompania Piwowarska ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...