Dzieci spędzały czas nad morzem oraz w górach, zapoznając się z lokalną kulturą i specyfiką regionu. Pod okiem specjalistów uczestniczyły w zajęciach edukacyjnych: wycieczkach krajoznawczych, wizytach w muzeach i centrach nauki oraz warsztatach literackich.
Dzięki programowi „Skrzydła z Carrefour", dzieci mogą poznać rówieśników z innych części Polski i zawrzeć nowe, często długotrwałe przyjaźnie.
Program jest również pozytywnie oceniany przez szkolnych pedagogów. Przeprowadzone przez nich obserwacje wskazują na wzrost aktywności w czasie lekcji i poprawę wyników w nauce dzieci objętych programem.
„Carrefour jest firmą świadomą odpowiedzialności, jaką ponosi wobec społeczeństwa. Dlatego też nie ograniczamy się jedynie do zorganizowanych działań wakacyjnych czy przekazania dzieciom przyborów szkolnych. Pracownicy spontanicznie angażują się w projekt, organizując wycieczki w okazji Mikołajek czy Dnia Dziecka. Dodatkowo dyrektorzy hipermarketów w poszczególnych miastach, są w stałym kontakcie z przedstawicielami Caritas i organizują z dziećmi objętymi przez nas opieką regularne spotkania czy wyjścia do kina" - mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. Komunikacji i PR Carrefour.
(Monika Dawiec)
tagi: Carrefour ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...