NAVO współpracuje z Procter & Gamble od 1991 roku i jest obecnie strategicznym partnerem spółki na polskim rynku handlu tradycyjnego. Współpraca między firmami obejmuje pełną obsługę sprzedażową i logistyczną oferowanych przez NAVO grup produktowych.
„Decyzja P&G to dla nas przede wszystkim dowód uznania wieloletniej współpracy z tym partnerem. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że spośród wszystkich polskich firm została wybrana właśnie nasza. Dla NAVO to także szansa na zbudowanie relacji i kompetencji na rynku nowoczesnym i specjalistycznym rynku RTV AGD. Zapewniam, że nie jest to nasze ostatnie słowo w kwestii rozbudowy naszej oferty produktowej. Prowadzimy zaawansowane rozmowy z kilkoma znaczącymi partnerami, z którymi współpraca umożliwi nam wejście w kolejne segmenty rynku" - mówi Roman Gajczewski (na zdjęciu), wiceprezes NAVO PGD.
Podstawową zasadą działalności NAVO PGD jest ścisła współpraca z partnerami oparta na długoterminowych porozumieniach handlowych polegających nie tylko na sprzedaży ich produktów, ale obejmujących także logistykę i wsparcie trade marketingowe oraz marketingowe klienta.
Unikalny model dystrybucyjny - bazujący na sprzedaży artykułów wzajemnie uzupełniających się w poszczególnych kategoriach produktowych, a nie konkurujących ze sobą - w połączeniu z uzyskanymi synergiami kosztowymi - czyni ofertę NAVO bardzo interesującą dla potencjalnych partnerów. Obecnie spółka współpracuje z firmami takimi jak: P&G, SC Johnson, 3M i Newell Rubbermaid.
„Na rynku produktów elektro, może jeszcze bardziej niż innych segmentach rynku, ważna jest bliskość kontaktu pomiędzy dystrybutorem produktu a placówkami handlowymi. Firma wyspecjalizowana w dystrybucji - jaką jest Navo - siłą rzeczy jest bardziej predestynowana do zdobywania takich kontaktów niż producent i marketer jakim jest P&G. Stąd decyzja, by dystrybucja tych produktów trafiła w ręce specjalistów" - mówi Edward Mojescik, wicedyrektor sprzedaży P&G w Polsce.
(Monika Dawiec)
tagi: NAVO ,
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W II kwartale 2025 roku ruch wzrósł rdr. w supermarketach o...
Eurocash ogłasza zmiany w zarządzie. Z dniem 1 września...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...