Barcelona 2010 to wydarzenie rangi światowej na które przybyło ponad 1400 lekkoatletów reprezentujących około 50 krajów. Sponsorem mistrzostw była obecna w Polsce sieć sklepów spożywczych SPAR.
Reprezentacja Polski wywalczyła w Barcelonie 9 medali: dwa złote, dwa srebrne i pięć brązowych. To najlepszy wynik od 1974 roku. Barceloński dorobek dał Polsce ósme miejsce w klasyfikacji medalowej za Rosją, Francją, Wielką Brytanią, Niemcami, Turcją, Hiszpanią i Ukrainą, a siódme w bilansie punktowym.
SPAR, jako główny sponsor mistrzostw, kolejny raz miał okazję, by utrwalić swój wizerunek jako firma wspierająca lekkoatletów i propagator aktywnego stylu życia.
(Monika Dawiec)
tagi: SPAR ,
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W II kwartale 2025 roku ruch wzrósł rdr. w supermarketach o...
Eurocash ogłasza zmiany w zarządzie. Z dniem 1 września...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...