Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Do Info Punktu na Placu pod Zegarem wpłynęło ponad 100 zgłoszeń, spośród których decyzją jury zwyciężyła nazwa: BON-Borek (dla autobusu jeżdżącego z i do Borku Fałęckiego) i BON-Matek (dla autobusu jeżdżącego z i do Ronda A. Matecznego).
Autorką nazw i zarazem zwyciężczynią konkursu jest Pani Maria Czerwińska z Krakowa. W nagrodę otrzymała bony Bonarka City Center o łącznej wartości 1 000 PLN.
Konkurs na nazwę dla autobusów trwał od 15 czerwca do 15 lipca 2010. Był dodatkową atrakcją, jaka towarzyszyła wprowadzeniu linii autobusowych na trasie Rondo A. Matecznego - Bonarka i Borek Fałęcki - Bonarka.
(Monika Dawiec)
tagi: Bonarka ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...