To już 127 placówka z tym logo. Sklep będzie uruchomiony w Białymstoku przy ul. Św. Rocha. Powierzchnia sklepu to 70mkw.
W ofercie znajdzie się szeroki wybór mięs i dodatków masarskich oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich.
Dostępny będzie także duży wachlarz produktów PMB S.A. w Białymstoku. Ponadto w sklepie utworzone zostało firmowe stosiko piekarnicze oferujące dostawy gorącego pieczywa 4 razy dziennie.
(Monika Dawiec)
tagi: U Rzeźnika ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...