- Bardzo się cieszymy z debiutu w Skawinie i choć będzie to nasza kolejna drogeria w aglomeracji krakowskiej towarzyszy nam niezmiennie ten sam entuzjazm ze spotkania z nowymi klientami. Chcemy im pokazać wszystko to, co najlepsze. Specjalnie dla nich przygotowaliśmy 15% rabat powitalny, zestawy mini prezentów, darmowy żel pod prysznic marki własnej Balea i szereg atrakcji dla całych rodzin - mówi Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny dm w Polsce. - W naszych sklepach znajduje się szeroki wachlarz produktów zarówno międzynarodowych marek premium, jak i najpopularniejszych polskich firm. Oferujemy również artykuły marek własnych dm. Wierzymy, że każdy znajdzie coś dla siebie, a o dobrą atmosferę i doświadczenie zakupowe zadba nasz zgrany zespół pracowników - doradców, zawsze gotowych do pomocy - dodaje.
Źródło: Opublikowani
Fot: mat. prasowe
tagi: Drogeria dm , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,
Top Farms Wielkopolska ogłosił plany inwestycji w rolnictwo o...
Ceny produktów tłuszczowych rdr. poszły w górę o 8,8%, a...
W jaki sposób prognozowana przez ekonomistów niepewność...
62% firm MŚP wspiera dobrostan psychiczny pracowników i robi...
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu...
Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców...
W ciągu 2 lat kurs bitcoina może dojść do 250 tys. dolarów...
Prognozy ekspertów na 2025 r....