- Bardzo się cieszymy z debiutu w Skawinie i choć będzie to nasza kolejna drogeria w aglomeracji krakowskiej towarzyszy nam niezmiennie ten sam entuzjazm ze spotkania z nowymi klientami. Chcemy im pokazać wszystko to, co najlepsze. Specjalnie dla nich przygotowaliśmy 15% rabat powitalny, zestawy mini prezentów, darmowy żel pod prysznic marki własnej Balea i szereg atrakcji dla całych rodzin - mówi Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny dm w Polsce. - W naszych sklepach znajduje się szeroki wachlarz produktów zarówno międzynarodowych marek premium, jak i najpopularniejszych polskich firm. Oferujemy również artykuły marek własnych dm. Wierzymy, że każdy znajdzie coś dla siebie, a o dobrą atmosferę i doświadczenie zakupowe zadba nasz zgrany zespół pracowników - doradców, zawsze gotowych do pomocy - dodaje.
Źródło: Opublikowani
Fot: mat. prasowe
tagi: Drogeria dm , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...