W czerwcowej odsłonie konkursu City Plakat jury wyróżniło plakat lokalnej (realizowanej w Trójmieście) kampanii wody mineralnej Nata i przyznało mu tytuł Plakatu Miesiąca. Layout bazuje na motywie ewolucji. Jej ostatnim ogniwem jest kobieta, ponieważ Nata Aqua jest pozycjonowana jako woda przeznaczona dla płci pięknej. Za zwycięską kreację odpowiada gdyńska agencja Czarny Tulipan.
Jury doceniło również reklamy Play i Lubiany. Ta ostatnia eksponowana była z wykorzystaniem elementu 2D, co - jak potwierdzają badania - korzystnie wpływa na jej zauważalność i na zapamiętywanie przekazu reklamowego.
Konkurs City Plakat to wspólny projekt Cityboard Media i Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jury co miesiąc wybiera trzy najlepsze layouty prezentowane w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media. Zdobywcy pierwszych miejsc po roku trwania konkursu będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 roku.
(Maja Święcka)
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...