Aby otrzymać nagrodę, należy zebrać 20 kapsli z butelek Specjal i przesłać pod wskazany adres wraz z kuponem, który znajduje się na kontretykiecie butelki. Akcja trwa do 30 września 2010 roku.
Promocji towarzyszy intensywna kampania komunikacyjna w Płn-Wsch części kraju, gdzie Specjal ma największy udział w rynku, z wykorzystaniem billbordów, lokalnej prasy i rozgłośni radiowych. Kampania geotargetowa na głównych portalach internetowych i akcje specjalne w wyszukiwarkach zapewnią komunikację promocji przez Internet. Dodatkowym wsparciem będą bezadresowe przesyłki kierowane do mieszkańców miejscowości znajdujących się w obszarze home-marketu Specjal. Akcja „Twój Imienny Kufel" będzie również stale komunikowana w punktach sprzedaży detalicznej.
Kreacje materiałów promocyjnych przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Macroscope.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Żywiec ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...