Aby otrzymać nagrodę, należy zebrać 20 kapsli z butelek Specjal i przesłać pod wskazany adres wraz z kuponem, który znajduje się na kontretykiecie butelki. Akcja trwa do 30 września 2010 roku.
Promocji towarzyszy intensywna kampania komunikacyjna w Płn-Wsch części kraju, gdzie Specjal ma największy udział w rynku, z wykorzystaniem billbordów, lokalnej prasy i rozgłośni radiowych. Kampania geotargetowa na głównych portalach internetowych i akcje specjalne w wyszukiwarkach zapewnią komunikację promocji przez Internet. Dodatkowym wsparciem będą bezadresowe przesyłki kierowane do mieszkańców miejscowości znajdujących się w obszarze home-marketu Specjal. Akcja „Twój Imienny Kufel" będzie również stale komunikowana w punktach sprzedaży detalicznej.
Kreacje materiałów promocyjnych przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Macroscope.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Żywiec ,
Sklepy E.Leclerc wygenerowały obroty na poziomie 3,4 mld zł...
Piętnastoosobowa reprezentacja wszystkich franczyzobiorców...
Kolejny miesiąc z rzędu spadki sprzedaży notowały...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...