Aby otrzymać nagrodę, należy zebrać 20 kapsli z butelek Specjal i przesłać pod wskazany adres wraz z kuponem, który znajduje się na kontretykiecie butelki. Akcja trwa do 30 września 2010 roku.
Promocji towarzyszy intensywna kampania komunikacyjna w Płn-Wsch części kraju, gdzie Specjal ma największy udział w rynku, z wykorzystaniem billbordów, lokalnej prasy i rozgłośni radiowych. Kampania geotargetowa na głównych portalach internetowych i akcje specjalne w wyszukiwarkach zapewnią komunikację promocji przez Internet. Dodatkowym wsparciem będą bezadresowe przesyłki kierowane do mieszkańców miejscowości znajdujących się w obszarze home-marketu Specjal. Akcja „Twój Imienny Kufel" będzie również stale komunikowana w punktach sprzedaży detalicznej.
Kreacje materiałów promocyjnych przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Macroscope.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Żywiec ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...