Supermarket o całkowitej powierzchni wynoszącej około 3 000 m2, w którym zastosowano nowatorski układ i ujednoliconą ekspozycję produktów, będzie specjalizował się w artykułach świeżych, takich jak owoce, warzywa, nabiał, pieczywo, wędliny oraz mięso.
Będzie on wyposażony również we własną piekarnię i wędzarnię. Dzięki temu klienci będą mogli zawsze kupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Na przyjaznej dla klientów powierzchni handlowej wynoszącej około 2 000 m² znajdzie się szeroki wybór produktów spożywczych oraz chemii gospodarczej (średnio 15 tysięcy artykułów). W sprzedaży będą dostępne zarówno produkty pod markami własnymi, jak również artykuły innych producentów.
Wszystkie produkty będą oferowane w bardzo konkurencyjnych cenach. Ponadto tylko w supermarkecie Intermarché Super będą sprzedawane produkty delikatesowe z Francji, takie jak: wina, słodycze, kawy i kosmetyki. Wszystkie marki własne dostępne w Intermarché Super oznaczone są certyfikatem jakości Selection.
W Galerii Victoria Grupa Muszkieterów otworzy swój pierwszy w Polsce supermarket Intermarché Super zlokalizowany w centrum handlowym, który będzie jednocześnie pierwszym sklepem tej marki w województwie dolnośląskim. Supermarket zostanie otworzony w dniu oficjalnego otwarcia Galerii Victoria, czyli 16 października 2010 roku.
(Monika Dawiec)
tagi: Intermarché ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...