Jest to XIII edycja konkursu organizowanego przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego w Poznaniu.
Celem konkursu jest promocja najlepszych zdaniem konsumentów produktów dostępnych w Polsce. Prawo do odznaczania tym godłem wyróżnionych wyrobów przyznawane jest przedsiębiorstwom, których produkty uzyskały największą liczbę głosów oddanych przez konsumentów.
Konsumenci wskazywali produkty najlepsze ze względu na jakość oraz walory smakowe.
(Monika Dawiec)
tagi: Lidl ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...