Jest to XIII edycja konkursu organizowanego przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego w Poznaniu.
Celem konkursu jest promocja najlepszych zdaniem konsumentów produktów dostępnych w Polsce. Prawo do odznaczania tym godłem wyróżnionych wyrobów przyznawane jest przedsiębiorstwom, których produkty uzyskały największą liczbę głosów oddanych przez konsumentów.
Konsumenci wskazywali produkty najlepsze ze względu na jakość oraz walory smakowe.
(Monika Dawiec)
tagi: Lidl ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...