Nowości

FoodWell i BeRAW z nowym produktem w portfolio

Czwartek, 26 września 2024
Dostępny na rynku od czerwca br. baton BeRAW Crunchy Peanuts & Caramel wzmacnia swoją pozycję na rynku zdrowych słodyczy. Marka BeRAW, stworzona we współpracy z popularną trenerką Ewą Chodakowską, łączy ekspertów w dziedzinie zdrowego stylu życia z nowoczesnymi rozwiązaniami produktowymi. Wzrost w segmencie odżywczych przekąsek napędza rosnąca popularność produktów bez dodatku cukru, które łączą doskonały smak z korzyściami zdrowotnymi i odpowiadają na oczekiwania współczesnych konsumentów.
Dynamiczny wzrost rynku zdrowych słodyczy wynika z rosnącej popularności produktów łączących doskonały smak z korzyściami zdrowotnymi. Konsumenci coraz częściej wybierają przekąski bez dodatku cukru, co stawia wyzwania przed producentami tradycyjnych słodyczy i otwiera możliwości dla nowoczesnych marek. Jedną z nich jest, należący do koncernu FoodWell, brand BeRAW, który powstał we współpracy z uznaną trenerką Ewą Chodakowską. Marka, od lat będąca jedną z kluczowych w kategorii zdrowych produktów, idzie o krok dalej, prezentując nową linię CRUNCHY, której flagowym produktem jest baton Crunchy Peanuts & Caramel. Baton ten wyróżnia się połączeniem trzech składników: chrupiących orzeszków arachidowych, słodkiego karmelu i mlecznej czekolady, a wszystko bez dodatku cukru. Dostępny jest w sieciach Rossmann, Netto, Carrefour, Auchan, na stacjach benzynowych i w e-commerce.

Zdrowa przyjemność odpowiedzią na potrzeby konsumentów

- BeRAW Crunchy Peanuts & Caramel to pierwszy baton z nowej linii CRUNCHY, jaki zaplanowaliśmy w nowościach na ten rok. Stworzyliśmy baton, który jest kwintesencją BeRAW, czyli Healthy Indulgance – zdrowej przyjemności. Naszym celem było opracowanie produktu, który nie tylko dostarczy wyjątkowych doznań smakowych, ale także wpisze się w rosnący trend świadomego odżywiania. Nowy baton jest idealnym wyborem dla konsumentów dbających o zdrowie, ale niechcących rezygnować z przyjemności jedzenia – mówi Artur Gajewski, Marketing and R&D Director w FoodWell. Coraz więcej osób, świadomie dbających o zdrowie, rezygnuje obecnie z tradycyjnych słodyczy na rzecz zdrowszych alternatyw, co stawia przed producentami żywności nowe wyzwania. Batony mają nie tylko smakować, ale i spełniać wysokie standardy zdrowotne. Nowy produkt BeRaw nie tylko zaspokaja sam głód, ale i potrzebę płynącej z jedzenia przyjemności. Brak dodatku cukru czyni go idealnym wyborem dla osób dbających o linię, sportowców oraz wszystkich prowadzących zdrowy styl życia. Marka ma w planach launch kolejnych batonów z serii Crunchy.



Źródło: Brandscope
Fot: mat. prasowe


tagi: FoodWell , BeRAW , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,